Saturday, January 20, 2007

Burlacii - „mâna sparta“ la cumparaturi

Burlacii, mari amatori de cumparaturi

In aceasta perioada, magazinele se intrec in fel de fel de oferte, care de care mai generoase, pentru persoanele de toate vârstele. Cei mai „in pericol“ sunt insa celibatarii, tentati sa cheltuiasca foarte mult in plin sezon de reduceri.

Cel putin aceasta este parerea specialistilor italieni, care au observat ca statisticile confirma aceasta manie a burlacilor si „burlacitelor“ de a-si cumpara hainele sau accesoriile mai ales in sezonul reducerilor. In acest an, bugetul dedicat cumparaturilor de la reduceri va fi foarte consistent. In timp ce in aceasta perioada cheltuielile medii ale unei familii de patru membri ajung la 384 de euro, in cazul persoanelor single bugetul alocat ajunge la 800.

Studiul a fost efectuat pe un esantion reprezentativ de 400 de celibatari din cele mai mari orase ale Italiei: Roma, Milano, Torino si Napoli. „Celibatarii cheltuiesc in mod normal mai mult decât o familie de patru persoane si, contrar a ceea ce se crede, cei care locuiesc singuri prefera sa investeasca in propria locuinta, alocând chiriei, intretinerii si amenajarii peste o treime din propriul buget; in mod surprinzator, in cazul unei familii, bugetul pentru locuinta nu depaseste o cincime din total“, a spus unul dintre coordonatorii studiului.

Insa bucuria celibatarilor de a cumpara tot ce vor fara a fi nevoiti sa tina cont de opinia celorlalti ii aduce deseori in situatia de a face cumparaturi inutile. Nu intotdeauna toate obiectele la pret redus sunt neaparat si utile, insa impulsul de a face cumparaturi in perioada reducerilor este extrem de mare si orice maruntis devine irezistibil si pare a fi „o afacere de aur“ care nu merita pierduta.

Burlacii - „mâna sparta“ la cumparaturi

0 comments

0 Comments:

Post a Comment

<< Home