Wednesday, June 14, 2006

Nonagenar - somat sa demonstreze ca e pensionar

Un barbat de 98 de ani, din Marea Britanie, a fost obligat sa-si plateasca biletul pentru autobuz la pret intreg pentru ca soferul nu l-a crezut ca este pensionar.

Dupa cum informeaza site-ul Ananova, Jack Holland, din Halifax, comitatul York, care foloseste doua cârje pentru a putea merge, a incercat sa-i explice soferului ca isi pierduse permisul pentru autobuz. Batrânul a declarat: „I-am spus soferului: «Mi-am pierdut permisul». Acesta mi-a raspuns: «Va trebui sa platesti pretul unui bilet intreg». Apoi l-am rugat sa se uite mai bine la mine si sa vada ca sunt pensionar. «Nu am timp. Trebuie sa imi dai 1,90 lire sterline»“. Un purtator de cuvânt al serviciului local de transport in comun si-a cerut scuze pentru comportamentul soferului.

Nonagenar - somat sa demonstreze ca e pensionar

0 comments

0 Comments:

Post a Comment

<< Home