Thursday, May 25, 2006

Ce-i pasa oare lumii-ntregi de silueta mea?


Rebecca Romijin spune ca a fost realmente devastata de criticile care vizau cresterile ei in greutate. Actrita a petrecut ani multi in regimuri austere pentru a-si mentine forma fizica, dar s-a decis sa renunte la ele si a inceput sa savureze cine romanitice alaturi de logodnicul ei, Jerry O'Conell.

Ea spune: ' Pentru prima data de cand ma stiu mi-am indreptat atentia asupra vietii mele personale si asta imi face o mare placere. Dar sa primesc atat de multe critici a fost pentru mine groaznic. Nicioadata nu m-am simtit atat de bine si brusc, m-am trezit din senin, o grasana'.

Oricum, ea va reveni la regimurile dinainte deoarece doreste sa apara pe coperta reviste Sports in costum de baie. 'Pur si simplu vreau ca lucrurile sa iasa bine, ma simt ca si cum as fi gasit armonia interioara'.

Ce-i pasa oare lumii-ntregi de silueta mea?

0 comments

0 Comments:

Post a Comment

<< Home